Bloggarkiv

lördag 6 april 2013

Dag 17 - Berätta om dig

Jag heter Frida Elvira Eun-Young Thonfors. Jag går i skola som alla andra 16 åringar typ. Jag har skilda föräldrar så har min mamma Jenni, stora syster Linda, små bröder Kalle och Erik, Pappa Micke och hans fru Marie.
Jag bor ungefär 2 veckor e stöten. Vilken jag inte trivs med sjukt jobbigt men sånt man få leva med, haft så sen ja va 4 typ såå.
Men jag är iaf  halv Korean och halv Svensk. Jag trivs med att vara asiat, mina kompisar o aa många skämtar om det. Vilket jag tycker är okej när jag känner dom bra, men håller nån jag inte känner blir jag ledsen och om nån gör det och menar nått dåligt så bli jag såklart ledsen.
Jag är en glad tjej på 156 cm. Jag är typ alltid glad, många har inte sett mig annat än glad och trött.
Jag brukar vara med mina vänner, ute och går med mina vovvar och är på gym eller skolan.

Jag är ingen tjej som sitter och deppar o så, men jag kan erkänna att jag ha verkligen blivit sårad och illabehandlad så jag mår inte bra ibland men det har gjort att jag har svårare att lita på folk och inte vill ha nån kille. Fast ja om jag träffar på den rätta som jag verkligen blir kär i så skulle jag nog inte ba låta det vara.

Men jag är ändå en glad liten brud :D

Jag är allergisk mot kyla och värme, laktos, pälsdjur. Har astma, problem med mage näsa. Har skolios ( sne,skruvad rygg ) problem med axel, knän, hud. Jag ha många sånahära fail så ja de få va bra sådära.

Men ja dedära va litelite om mig, det är ba fråga om det är nått jag glömt elr är oklart. Jag är inte så farlig ;
)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar