Bloggarkiv

måndag 15 juli 2013

Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.

Min syster!
Hon har alltid varit min bästa vän, det har alltid varit vi. Ingen ha kunnat sära på oss. Den person jag verkligen aldrig kan lessna på, den jag har som mest minnen med. Den som uppfostrat mig och tagit hand om mig som liten under dom dära jobbiga tiderna. Och den som vet mest om mig och förstår mig fullt ut.
Den som jag har som mest roligt med, och som man även kan gå till om det jobbigaste. Som jag kan dampa runt med varje dag och verkligen vara mig själv med.
Dom flesta bråkar, inte sant? Men jag och min syster bråkar aldrig. Vi har aldrig bråkat sådära stort, sådära som vissa kan bråka med sina syskon varje dag. Kanske nån gång då vi var små o skulle städa rummet. ''Du får ta bort den dockan!'' ''Nej duu!''

Den helt klart bästa människan.
Det är min syster som haft störst påverkan till vem jag är idag. Jag älskar dig.
Och vill även påpeka att hon fyllde år idag!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar